.

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

27 kwi 2017

Coachella 2017


Kilka dni temu skończył się największy festiwal na świecie. Kto wyglądał najlepiej? Jakich artystów mogliśmy słuchać w tym roku? Na czym się zawiodłam? To właśnie na te pytania wam dzisiaj odpowiem. Ale zacznijmy od początku. Co to tak naprawdę jest COACHELLA?
Jak wspominałam już wyżej jest to największy na świecie coroczny festiwal muzyki i sztuki.
Wszystko odbywa się w Empire Polo Club w Kalifornii. Na wydarzeniu występują najbardziej znani artyści różnych gatunków muzyki. Króluje rock, muzyka elektroniczna, hip-hop i indie. W tym roku wystąpili, m.in.: Kendrik Lamar, Schoolboy Q, u którego gościnnie wystąpił ASAP ROCKY, Lorde, DJ Snake, Travis Scott, Future, Empire of the sun, DJ Khaled, Martin Garrix, Lady Gaga, BANKS, Majid Jordan, Gucci Mane i wiele innych.
Na festiwalu dominuje styl boho, którego jestem fanką i marzę o wyjeździe na taki festiwal. Mogę tylko sobie wyobrazić jak to jest cudownie tańczyć na świeżym powietrzu w rytmie ulubionej muzyki. Wszystkich łączy wspólna energia i zamiłowanie do mody. Na coachelli bawią się nie tylko zwykli ludzie, ale także ogromna ilość aktorów, modelek czy innych celebrytów. Można spotkać ich siedzących na trawie wśród znajomych tuż obok nas lub tańczących przy muzyce pod sceną.
Kto wyglądał najlepiej? W tym roku uwiodły mnie stylizacje Negin Mirsalehi oraz Pii Muehlebeck. Już nie wspominając o królowej coachelli - VANESSY HUDGENS. Jej looki na festliwalu zawsze mnie zachwycają, jest jedną z najlepiej ubranych gwiazd i jak widać w stylu boho czuje się najlepiej. Jednak zawiodłam się trochę na tym, że przy tak ogromnej liczbie osób, które są na festiwalu w tym roku wyjątkowo było mało stylizacji, które mi przypadły do gustu. Brakowało mi słów wow, odlotowych i wyjątkowych looków. W każdym razie czekam z niecierpliwością na następny rok i mam nadzieję, że się nie zawiodę!!!
Chcielibyście się wybrać na festiwal Coachelli w Kalifornii ?
Poniżej znajdziecie dość sporo zdjęć z tegorocznej Coachelli oraz moje ulubione zdjęcia i stylizacje z poprzednich lat.
















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz