.

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

11 mar 2017

Elegant Look

Cześć cześć cześć! Jestem po kolejnej przerwie. Dzisiejszy post będzie bardziej letni. Ferie zimowe spędziłam w Dubaju gdzie zrobiłam kilka zdjęć mojej stylizacji. Trafiliśmy niestety na pogodę jakiej się nie spodziewaliśmy. Jak na Dubaj było dość chłodno, a ciepły był chyba tylko jeden dzień. Ale na szczęście nie nudziliśmy się. Dużo jeździliśmy, chodziliśmy, no i oczywiście odpoczywaliśmy. Myślę, że w następnym poście napiszę właśnie o tym, gdzie byłam, co widziałam i co robiłam. Mam dużo ciekawych zdjęć, których jeszcze nigdzie nie opublikowałam i to chyba właśnie tutaj powinnam je wstawić. Przechodząc do dzisiejszej stylizacji mam na sobie luźne, przewiewne spodnie z wysokim stanem. Założyłam do nich szarą bluzkę z falbankami przy nadgarstkach, sandały na obcasie oraz duży kapelusz (aktualnie mój ulubieniec) . Zapraszam do oglądania, komentowania i do następnego!


















Spodnie&Bluzka - Zara
Buty&Kapelusz - Forever21
Okulary&Plecak - Stradivarius

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz