.

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

11 lut 2017

Leopard Fur

Witam wszystkich czytelników :) Piszę dla was tego posta dalej myśląc o wczorajszej pysznej kawie i serniku oreo ,które zjadłam w mojej ulubionej kawiarni. Jeśli mieszkacie w Koszalinie chciałabym wam polecić kawiarnię ''Powidoki'', którą ostatnio odkryłam. Znajduję się ona przy ulicy Piłsudskiego 4 i oprócz pysznej kawy czy innych napojów mają najsmaczniejsze desery jakie jadłam! Przechodząc do dzisiejszej stylizacji ostatnio możnemy zauważyć, że panterka powraca! Nie tylko na futrach czy płaszczach, ale coraz częściej również na spodniach czy torebkach. Panterkę najczęściej łączymy z czarnym kolorem. Ja natomiast moje futerko ubrałam z dżinsami, które na dodatek mają dziury na kolanach. Do tego założyłam bluzę i buty z naszywkami. Czyli ciekawie, nie nudno ale zarazem bez kiczu i przesady. Zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania :) Do następnego !





 











    
Futerko - New Look
Bluza & Spodnie - Pull&Bear
Buty - ZARA
Torebka - Michael Kors

4 komentarze:

  1. Czemu jesteś taka piękna?❤❤❤już od dawna czytam twojego bloga�� i wychodzi Ci to świetnie💜❤ JESTEŚ MOJĄ INSPIRACJĄ❤ kocham twój styl,kocham Ciebie Claudia��❤������ jesteś najlepszaa!!!💕 ps. Jak to robisz że jesteś taka śliczna???❤💖❤💖
    Zazdroszczę ci życia��❤���� jesteś gwiazdą!!!pozdrawiam Natalia❤����

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna młodzieżowa stylówka :)

    www.maledivva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń