.

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

14 sty 2017

Stella McCartney platform shoes

Witam was wszystkich po kolejnej długiej przerwie. Trudno robić zdjęcia w czasie zimy, dlatego jeśli zmieni się trochę pogoda będę bardziej aktywna :) Jeśli chodzi o moją dzisiejszą stylizację chciałabym napisać troszkę o butach jakie mam na sobie. Po pierwsze nie, to nie są buty od słynnej projektantki, ale zrobione identycznie na jej wzór. Noszą je największe gwiazdy takie jak Kendall Jenner, Kourtney Kardashian, czy Emily Ratajewski. Buty są bardzo wygodne i nawet nie czuć, że są na tak grubej platformie. Wiem, że wielu osobom te buty się nie podobają. Ja jednak nie wstydzę się nosić nadzwyczajnych ubrań czy właśnie butów. Noszę to co mi się podoba. To wszystko sprawia, że się wyróżniamy oraz pomagamy przełamać się innym. Pod koniec moich zdjęć znajdziecie zdjęcia gwiazd w tych butach i zobaczycie do czego one je noszą. Pamiętajcie modą zawsze można się bawić!

























Buty - Primamoda
Kamizelka & bluzka - Stradivarius 
Płaszcz & torebka & czapka - ZARA
Spodnie - H&M
Chocker - Pull&bear

INSTAGRAM - @claudiabuttinghaus

2 komentarze:

  1. Też bardzo mi się podoba, moze zmienilabym czape, ale buty SZTOSIK do tego wdzianka ;)

    OdpowiedzUsuń